Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Παρουσίαση του Φωτογράφου Κώστα Μασσέρα στο Καλλιτεχνείο των Αχαρνών την Τρίτη 16/12

Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου στις 19:00  θα πραγματοποιηθεί στο Καλλιτεχνείο των Αχαρνών η παρουσίαση του Φωτογράφου Κώστα Μασσέρα.
Το Καλλιτεχνείο των Αχαρνών είναι μια κοινότητα εθελοντών που βρίσκεται στην οδό Αθ. Χειλίου 16 στις Αχαρνές και δραστηριοποιείται στο χώρο της Τέχνης και του Πολιτισμού.


Κώστας Μασσέρας -Μικρό Βιογραφικό

 Γεννήθηκα στον Πειραιά τον Απρίλη του 1965, Ασχολούμαι με την φωτογραφία πάνω απο είκοσι χρόνια, είναι ο δικός μου τρόπος για να φέρω την πραγματικότητα στα μέτρα μου. Άν δεν μπορώ να την αλλάξω ,μπορώ ελάχιστα να την μεταμορφώσω, αρκετά για να συμβιβαστώ μαζί της.’Εχω παρουσιάσει την δουλειά μου σε πέντε ατομικές εκθέσεις και σε αρκετές ομαδικές απο τις οποίες ξεχωρίζω τρείς : who we are 11/2/10 taf ,a gathering -φεστιβαλ Αθηνών  2012., Αegeαnale αεροδρόμιο Σπάτων 2013
Φωτογραφίες μου έχουν δημοσιευτεί στον τύπο και σε ειδικά περιοδικά καθώς σε ελληνικά και ξένα sites.


Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014, 19:00
Καλλιτεχνείο των Αχαρνών (χάρτης)
Αθ. Χειλίου 16, Αχαρνές
Τηλ.Επικοινωνίας : 210 2445788

Καλλιτεχνείο των Αχαρνών
www.masseras.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου