Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Έκθεση Φωτογραφίας της Τσέχας Φωτογράφου Αντριάνας Κάχοβα στη γκαλερί του Black Duck εως 9 Ιουνίου

Αισθησιακά πορτραίτα, λυρικά γυμνά και σουρεαλιστικές φιγούρες εκθέτει η Τσέχα φωτογράφος Αντριάνα Κάχοβα στη γκαλερί του Black Duck , από τις 31 Μαΐου έως τις 9 Ιουνίου 2012.

Για την έκθεσή της αυτή επέλεξε να παρουσιάσει μία επιλογή από δύο συλλογές με τις οποίες ασχολείται εδώ και πολύ καιρό. «Η πρώτη είναι τα πορτραίτα " Cahovsky ", μία συλλογή που πήρε το όνομά της από τον φίλο μου, φωτογράφο Pavel Urban . Πάντα γελούσαμε και σκεφτόμασταν πώς θα κατέληγε ως λήμμα εγκυκλοπαιδειών μία μέρα: "Πορτραίτο ' Cahovsky ' - σχολή πορτραίτων, ένα στυλ που έγινε διάσημο από την τότε γνωστή φωτογράφο Α. Cahova , στις αρχές του 21ου αιώνα. Συνέβαλε στην κλασική σχολή πορτραίτων, προσθέτοντας διακριτά έως καταστροφικά ή ακρωτηριασμένα στοιχεία στις φωτογραφίες της, που συχνά οδηγούν τον παρατηρητή σε ένα αίσθημα άγχους. Τα πορτραίτα ' Cahovsky ' δίνουν μεγάλη έμφαση στην ποιοτική εργασία στο χέρι πάνω στην ασπρόμαυρη φωτογραφία, καθώς και στις εντυπωσιακές προσαρμογές και στην παρουσίαση, με τέλεια ψυχολογική δουλειά στα μοντέλα.

Η δεύτερη συλλογή μου λέγεται " Cahowomen " και παίζει με το θηλυκό σώμα και τις ποικίλες εμφανίσεις του».
Η Αντριάνα συνδέει τη ζωή της με τη φωτογραφία εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Στις φωτογραφίες της απαθανατίζει πάνω από όλα ανθρώπους και τα συναισθήματά τους. Δεν φοβάται να δείξει βαθιά και δυνατά συναισθήματα της ανθρώπινης ψυχής, από το πάθος και τον πόθο έως την κατάθλιψη και την αποσύνθεση, μέσω της απεικόνισης σωμάτων ή προσώπων. Όλα τα ασπρόμαυρα έργα της έχουν παραχθεί στο χέρι, σε κλασικό σκοτεινό θάλαμο. Κάθε τυπωμένη φωτογραφία αποτελεί ένα πρωτότυπο. Η ίδια η Αντριάνα περιγράφει τη δουλειά της ως εξής: "Αγαπώ τους ανθρώπους και μου αρέσει να δείχνω τα συναισθήματά τους, συνενωμένα με τα δικά μου σε μία απλή εικόνα. Επιπλέον, έχω ανάγκη να δημιουργώ για τη εσωτερική μου ηρεμία" .
Αντριάνα Κάχοβα - Βιογραφικό
«Θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτό το πληροφοριακό κείμενο με τον γνωστό τρόπο: "είμαι η Αντριάνα Κάχοβα και γεννήθηκα στην Τσεχία...", κλπ. Αλλά επιτρέψτε μου να προσπαθήσω να υιοθετήσω μία διαφορετική οπτική γωνία.
Αυτή τη στιγμή ζω στην Ελλάδα. Βρέθηκα εδώ όχι μόνο λόγω των ποικίλων ομορφιών αυτής της χώρας και των ανθρώπων της, αλλά και λόγω της αγάπης. Και η αγάπη είναι αυτό που με οδηγεί στη ζωή μου από τα πρώτα μου βήματα. Αγαπώ τους ανθρώπους, τη φύση, τον πλανήτη μας και τα ζώα και φυτά που ζουν πάνω σε αυτόν. Πάντα ονειρεύομαι έναν ιδανικό κόσμο μέσα μου και γύρω μου και δεν θα σταματήσω ποτέ να προσπαθώ να τον πετύχω.
Αρχικά ήθελα να γίνω ψυχολόγος ώστε να μπορέσω να μάθω περισσότερα για τους ανθρώπους και να τους βοηθώ. Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι αυτό είναι το μόνο που θέλω και χρειάζομαι: να δημιουργώ, να στέλνω ένα μήνυμα, να μαθαίνω για τους ανθρώπους και τα συναισθήματα. Κι έτσι αυτό είναι που κάνω.
Φωτογραφίζω με κλασικές μηχανές μεσαίου μεγέθους, εμφανίζω τα φιλμ μου και τυπώνω τις φωτογραφίες μου στο χέρι, σε σκοτεινό θάλαμο. Όχι επειδή μισώ την ψηφιακή φωτογραφία - την χρησιμοποιώ και αυτήν - αλλά επειδή πιστεύω ότι η παραγωγή των δικών μου φωτογραφιών με χαρτί και χημικά έχει μία γοητεία και αυθεντικότητα που δεν θέλω να χάσω».
Κάθε φωτογραφία τυπώνεται με το χέρι σε σκοτεινό θάλαμο, φέρει υπογραφή και είναι μέρος περιορισμένης έκδοσης.
Περισσότερα για την καλλιτέχνιδα στη διεύθυνση: www.adrianacahova.com .


 

Διάρκεια έκθεσης: 31 Μ αΐ ου- 9 Ιουνίου 2012
Ωράριο Λειτουργίας Καθημερινές και Σάββατα: 13.00 – 22.00
Κυριακή: 19.00 – 22.00

Black Duck Multiparte
ΧρήστουΛαδά 9α, Αθήνα
Τηλ επικοινωνίας : 210 3234760

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου