Η Φωτογραφική Ομάδα Βέροιας «Αντίθεσις» παρουσιαζει τον Γιάννη Στρατουδάκη
Μιλάει για τη "ψυχολογία του φωτογράφου" και τις σκέψεις του για την φωτογραφία
στο φουαγιέ της Αντωνειάδειος Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών το Σάββατο 26/1/2013
και ώρα 17,00.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ
Όταν ο Ψυχολόγος Stanley Milgram ξεκινούσε την έρευνά του για να βρεί απαντήσεις στο γιατί οι άνθρωποι νιώθουν έντονη την επιθυμία να διαιωνίσουν τη μορφή τους, στην ουσία πυροδοτούσε μια σειρά συλλογισμών και σκέψεων πάνω σε κάτι τόσο ιδιαίτερο όπως η αμφίδρομη σχέση μεταξύ φωτογράφου και φωτογραφιζόμενου.
Γιατί ο φωτογράφος θεωρεί πως μπορεί να φωτογραφίζει ανθρώπους χωρίς την άδειά τους; Γιατί η συντρηπτική πλειοψηφία των ανθρώπων απορρίπτουν σε μεγάλο ποσοστό φωτογραφίες του εαυτού τους ενώ δεν κάνουν το ίδιο με την εικόνα τους στον καθρέφτη; Πού οφείλεται το ότι κάποιοι άνθρωποι είναι φωτογενείς και κάποιοι όχι; Γιατί τα οικογενειακά άλμπουμ διηγούνται μόνο χαρούμενες ιστορίες; Ποια η διαφορά του ανθρωποφορμαλισμού απο τη φωτογραφική εξειδανίκευση του ανθρώπου;
Ο φωτογράφος Γιάννης Στρατουδάκης επιχειρεί μια προσέγγιση του φαινομένου, αναλύοντας δουλειές φωτογράφων που ασχολήθηκαν και ασχολούνται με τον άνθρωπο. Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στην πρόσφατη δουλειά της φωτογράφου Νατάσας Καρακατσάνη, με τίτλο «Στην αυλή της Χριστίνας», μέρος της οποίας θα προβληθεί.
Είσοδος ελεύθερη
Με την υποστήριξη της Κ.Ε.Π.Α
Μιλάει για τη "ψυχολογία του φωτογράφου" και τις σκέψεις του για την φωτογραφία
στο φουαγιέ της Αντωνειάδειος Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών το Σάββατο 26/1/2013
και ώρα 17,00.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ
Όταν ο Ψυχολόγος Stanley Milgram ξεκινούσε την έρευνά του για να βρεί απαντήσεις στο γιατί οι άνθρωποι νιώθουν έντονη την επιθυμία να διαιωνίσουν τη μορφή τους, στην ουσία πυροδοτούσε μια σειρά συλλογισμών και σκέψεων πάνω σε κάτι τόσο ιδιαίτερο όπως η αμφίδρομη σχέση μεταξύ φωτογράφου και φωτογραφιζόμενου.
Γιατί ο φωτογράφος θεωρεί πως μπορεί να φωτογραφίζει ανθρώπους χωρίς την άδειά τους; Γιατί η συντρηπτική πλειοψηφία των ανθρώπων απορρίπτουν σε μεγάλο ποσοστό φωτογραφίες του εαυτού τους ενώ δεν κάνουν το ίδιο με την εικόνα τους στον καθρέφτη; Πού οφείλεται το ότι κάποιοι άνθρωποι είναι φωτογενείς και κάποιοι όχι; Γιατί τα οικογενειακά άλμπουμ διηγούνται μόνο χαρούμενες ιστορίες; Ποια η διαφορά του ανθρωποφορμαλισμού απο τη φωτογραφική εξειδανίκευση του ανθρώπου;
Ο φωτογράφος Γιάννης Στρατουδάκης επιχειρεί μια προσέγγιση του φαινομένου, αναλύοντας δουλειές φωτογράφων που ασχολήθηκαν και ασχολούνται με τον άνθρωπο. Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στην πρόσφατη δουλειά της φωτογράφου Νατάσας Καρακατσάνη, με τίτλο «Στην αυλή της Χριστίνας», μέρος της οποίας θα προβληθεί.
Είσοδος ελεύθερη
Με την υποστήριξη της Κ.Ε.Π.Α
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου